loparen13

Alla inlägg under december 2012

Av Elsa Hugoson - 4 december 2012 16:36

Hej!

Jag kommer inte blogga mer här nu utan jag bloggar på tjejenmedkorsett.blogg.se!

Ha det bäst!:)





Av Elsa Hugoson - 3 december 2012 20:36

Hej allihopa!


Nu helgen har jag varit i kyrkan i söndags för vi konfimander skulle presentera oss. Där träffa jag Karin 82år och Rune 86år som jag inte träffat på flera år. Dom är ett helt underbart par som jag har i princip bott granne med hela mitt liv. Fast jag har flyttat från det huset jag bodde i och de har dom också. De är jättebra kompisar med min farmor och farfar. Mina föräldrar är skilda sen 4 eller 5 år tilbaka. Pappas nya tjejs mamma visade sig vara bästa kompis med Karin. Så pappas tjej visste jättebra vem både Karin och Rune. Så när jag träffade dom i kyrkan i söndags så bestämde vi att jag, Ulla och Inga skulle komma och hälsa på hos Karin och Rune.


Jag blev så glad att träffa Karin så vi stog och prata hur mycket som helst om allt.


Jag fick även reda på lite tråkiga saker som hade hänt i deras liv...


Så resten av söndagen sken jag som en sol och var jätte glad för Karin gör att man blir så glad och Rune är så gullig lite gubbe. Han hade föresten min morfars begravning. Så Karin och Rune har alltid en speciell plats hos mig. Min farfar och farmor är med i samma församling som dom och förutom farfar och farmor är Karin och Rune dom jag känner mest i församling av de äldre asså över 65år.Så jag tyckte helt klart att det var värt att gå till kyrkan i söndag även fast jag lärde gå upptidigt.


Inom en snar framtid så ska jag hem till dom och fika och ha så trevligt. Man kan prata med dom som jag kan med mina kompisar fast de är 80+are.


Som ni kanske förstår av mitt inlägg tycker jag VÄLDIGT bra om Karin och Rune!


Ha det bäst!

//E.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards